زمان : 20 Ordibehesht 1395 - 19:31
شناسه : 122029
بازدید : 15802
نیاز سنجی آموزشی بر اساس پتانسیل های منطقه ایجاد شغل پایدار در سطح شهرستان و استان را در بر خواهد داشت . نیاز سنجی آموزشی بر اساس پتانسیل های منطقه ایجاد شغل پایدار در سطح شهرستان و استان را در بر خواهد داشت . سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد بر نیاز سنجی آموزشی با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان بهاباد و تعامل هر چه بیشتر و بهتر با نهادها ، ارگان ها و ادارات تاکید کرد .

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد بر نیاز سنجی آموزشی با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان بهاباد و تعامل هر چه بیشتر و بهتر با نهادها ، ارگان ها و ادارات تاکید کرد .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: علی آقا افضلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در جلسه ای که با حضور مهندس اقبالی فرماندار شهرستان بهاباد و آقای ناظمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق در محل فرمانداری تشکیل شد بر نیاز سنجی آموزشی با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان بهاباد و تعامل هر چه بیشتر و بهتر با نهادها ، ارگان ها و ادارات تاکید کرد .

بنابراین گزارش در این جلسه اقبالی،فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم ، از اقدامات و فعالیتهای آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان تقدیر نمود و خواستار توجه ویژه مسئولان مربوطه به شهرستان بهاباد و توابع آن و تلاش و پیگیری مضاعف در خصوص ادامه فعالیتهای آموزشی مجموعه شد.

وی ضمن اشاره به درخواست اهالی منطقه در خصوص تقاضای تشکیل کارگاه آموزشی گلیم بافی و زیلو بافی در شهرستان افزود: از آنجا که شغل غالب مردم در شهرستان بهاباد کشاورزی و باغداری می باشد لذا باید در نیازسنجی و برنامه ریزی آموزشی در خصوص آموزشهای مهارتی که قرار است از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان برگزار گردد شرایط اقلیمی منطقه در نظر گرفته شود .

پس از آن علی آقا افضلی ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیریهای فرماندار شهرستان در خصوص فراگیر نمودن آموزشهای مهارتی در سطح شهرستان، محور فعالیتهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تاکید معاون وزیر تعاون،کار و رفاه احتماعی و رئیس سازمان جناب دکتر سازگارنژاد را بر ارائه آموزش های با کیفیت، بازار محور و سفارش محور که منجر به شغل پایدار گردد عنوان نمود و افزود: محور فعالیتهای آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد نیز در سال  95 بر این اساس استوار خواهد بود .

افضلی در ادامه نیاز سنجی آموزشی دقیق با توجه به پتانسیل ها و شرایط اقلیمی موجود در منطقه و تعامل هر چه بیشتر و بهتر مرکز آموزش فنی و حرفه ای با نهادها ، ارگان ها و ادارات را خواستار شدند .

در ادامه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان حضور یافت و ضمن نشست با کارکنان از کارگاههای آموزشی مجموعه بازدید نمود.

شایان ذکر است در پایان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در روستای احمد آباد شهرستان بهاباد حضور یافت و ضمن دیدار با بخشدار بخش ،از کارگاه سیار خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهاباد واقع در روستای احمد آباد بازدید نمود .