زمان : 14 Ordibehesht 1395 - 00:29
شناسه : 121587
بازدید : 24226
كشف 2 دستگاه خودروي سرقتي كمتر از 24 ساعت در بهاباد كشف 2 دستگاه خودروي سرقتي كمتر از 24 ساعت در بهاباد

 یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد از كشف دو دستگاه خودروي سرقتي كمتر از 24 ساعت در اين شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ "مهدي رحيم زاده" در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا"، گفت: روز گذشته برابر اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر سرقت يكدستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ در شهرستان، بلافاصله اكيپ هاي گشت در سطح شهرستان فعال شده و طرح مهار به مرحله اجرا در آمد.
فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد در ادامه افزود: طي استعلامات صورت گرفته از خودروهاي سطح شهر، ماموران اين فرماندهي به يكدستگاه خودروي پرايد كه در خيابان بدون سرنشين رها شده بود، مشكوك شده كه پس از استعلام از سامانه خودرو و موتور سيكلت مشخص گرديد خودروي مذكور در همان روز و در شهرستان كوهبنان استان كرمان سرقت شده است.
سرهنگ رحيم زاده در ادامه عنوان داشت: گشت زني در خصوص كشف خودروي سرقتي در بهاباد همچنان در دستور كار ماموران اين فرماندهي بود كه خودروي مذكور نيز در يكي از كوچه هاي شهرستان به صورت رها شده پيدا شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد در پايان به شهروندان توصيه کرد: براي پيشگيري از سرقت خودرو، اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، قفل فرمان و پدال و ساير وسايل بازدارنده مجهز نمايند و در صورت وقوع سرقت خودرو سريعا با پليس 110تماس حاصل کنند.