زمان : 05 Ordibehesht 1395 - 22:42
شناسه : 121500
بازدید : 10627
 هماهنگی جهت برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق هماهنگی جهت برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق

یزدفردا"جلسه هماهنگی برای برگزاری یازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شش شهید دانشجوی این شهرستان، برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر امام جمعه شهرستان بافق منعقد شده بود  امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به همراه مسئول بسیج دانشجویی، شرکت کردند.

احمد علیزاده فلاح _ رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق _ که مسئولیت برگزاری این یادمان را به عهده دارد در آغاز این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به این نکته اشاره کرد که شهدا در همه زمانها شاهد و ناظرند و کارهایی که تا به حال برای یادمان شهدا صورت  گرفته، با همکاری و مساعدت همه به نحوی شایسته انجام شده است.

علیزاده فلاح، تفاوت یادمان امسال را در  توجه به فعالیت های فکری به عنوان کار جنبی برای این یادمان دانست و از همه حاضران خواست تا در برگزاری یادمان امسال نیز همکاری نمایند.

حجت الاسلام سلیمانی  امام جمعه بافق، بر برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید کرد و با اشاره به اینکه شهر بافق و دانشگاه آزاد این شهر در تدفین شهدای گمنام پیشگام بوده اند، خواستار توجه بیشتر و جدی تر مسئولان به این یادمان شد.

سید مهدی طلایی مقدم_ فرماندار بافق _ نیز در این جلسه بر اهمیت موضوع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و این امر را موجب بیمه شدن جامعه و انقلاب از انحراف دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا با شیوه های نو و تازه بتوانیم راه شهدا و یاد آن بزرگواران را در جامعه زنده نگه داریم.

در ادامه این جلسه هماهنگی های لازم برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن  یادمان شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق _ که در تاریخ چهارده اردیبهشت امسال در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار می شود_ بعمل آمد.