زمان : 18 Farvardin 1395 - 10:58
شناسه : 120753
بازدید : 12443
استان یزد در نهمین نمایشگاه بین المللی تهران عنوان سومین استان را در شاخص استفاده از فن آوری های نوین به خود اختصاص داد. استان یزد در نهمین نمایشگاه بین المللی تهران عنوان سومین استان را در شاخص استفاده از فن آوری های نوین به خود اختصاص داد.

استان یزد در شاخص عملکرد استفاده از فن آوری های نوین نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد محمدمهدی شرافت عنوان کرد: استان یزد که همانند دیگر استانها در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران در بهمن ماه سال گذشته شرکت نمود توانست رتبه سوم را در شاخص عملکرد استفاده از فن آوری های نوین به دست آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد افزود: غرفه یزد با تم خانه ایرانی، غرفه آرایی شده بود و در آن توانمندی های مختلف استان در حوزه های سه گانه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مورد استقبال بی نظیر مردم و بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: عملکرد استانهای شرکت کننده در نمایشگاه براساس پنج شاخص اصلی و در دوره اول مهرماه تا پایان اسفند ماه 94 توسط دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری با همکاری مشاور امور استانهای معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لازم به ذکر است: استانهای چهارمحال و بختیاری و کردستان در شاخص استفاده از فن آوری های نوین نسبت به استان یزد پیشتاز بودند.