زمان : 15 Farvardin 1395 - 18:43
شناسه : 120665
بازدید : 7808
برگزاری اولین نشست اعضای هیأت علمی دانشگاه اردکان در سال95 برگزاری اولین نشست اعضای هیأت علمی دانشگاه اردکان در سال95

اولین نشست اعضای هیأت علمی دانشگاه اردکان در سال95 روز شنبه مورخ95/1/14همزمان با اولین روز آغاز فعالیت های آموزشی سال جدید برگزار شد.

در نشست اعضای هیأت علمی که با عید دیدنی صمیمانه همراه بود رئیس دانشگاه اردکان سخنان خود را  با تبریک عید نوروز و قرآئت یکی از سروده های خود درباره این عید باستانی آغاز کرد. دکتر غفوری چرخابی با بیان اهمیت ارتباط مؤثر اساتید با دانشجویان افزود: اساتید بایستی علاوه بر مسائل آموزشی با برقراری ارتباط مؤثر با دانشجویان سایر مشکلات این قشر را نیز حل و فصل کنند و در حوزه های مختلف دلسوزی داشته باشند  و به ویژه برای ادامه تحصیل دانشجویان در تحصیلات تکمیلی مشاوره های لازم را به آنان ارائه دهند.وی همچنین با تبریک ایام سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار امیدواری کرد:در سال جدید که با میلاد این بانوی مکرم آغاز شده دانشگاهیان با الهام از معارف اهل بیت علیهم السلام و تلاش و پشتکار بیشتر قله های پیشرفت و ترقی را بیش از پیش بپیمایند.

در ادامه دکتر فتاحی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هم در خصوص پیگیری راه اندازی برخی از رشته ها، اولویت های پژوهشی شهرستان و استان، انتشارات و دفتر ارتباط با صنعت مطالبی بیان کرد. در پایان هم آقای آریان پور و خانم دکتر امرالهی به نمایندگی از اعضای هیأت علمی به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.