زمان : 14 Farvardin 1395 - 14:51
شناسه : 120601
بازدید : 8492
ترویج وقف مشارکتی در ایستگاه همه واقف باشیم امامزاده سید جعفر محمد (ع) ترویج وقف مشارکتی در ایستگاه همه واقف باشیم امامزاده سید جعفر محمد (ع) مدیر داخلی امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد گفت: هم‌زمان با آغاز طرح آرامش بهاری ، ایستگاه‌ "همه واقف باشیم" توسط آستان برپا شده است.

 حجت‌الاسلام مجتبی صداقت در گفت‌وگو با خبرنگار آستان اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز طرح آرامش بهاری ، ایستگاه‌ "همه واقف باشیم" توسط آستان برپا شده است.

وی عنوان کرد: برپایی و راه‌اندازی ایستگاه‌ "همه واقف باشیم" با هدف ترویج و گسترش فرهنگ وقف در جامعه انجام می‌شود.

حجت ااسلام صداقت افزود: بهره‌مندی از حضور کارشناسان در ایستگاه‌ "همه واقف باشیم" در راستای افزایش آگاهی و اطلاعات آحاد جامعه و نیز ایجاد وقف‌های جدید مرتبط با نیازهای جامعه و ترویج معارف اسلامی انجام می‌شود.

مدیر داخلی آستان تصریح کرد: یکی از وقف هایی که در رابطه با امامزادگان انجام می شود ، وقف مشارکتی است که این نوع وقف باعث می شود که علاوه بر مشارکت مردم ، اهداف امامزادگان در زمینه های فرهنگی و عمرانی به پیش رود.  

صداقت افزود : در ایستگاه‌ همه واقف باشیم آموزش‌های لازم و ضروری به واقفان و آحاد جامعه با هدف ترویج و گسترش وقف‌های جدید در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در ارتباط با وقف مشارکتی انجام شده است.