استاندار يزد تأكيد كرد:
فضاي سبز از ضروریترین نيازهاي يزد است
استاندار يزد در مراسم روز درختكاري گفت: فضاي سبز و ايجاد پوشش گياهي از ضروریترین نيازهاي استان يزد است.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 15 اسفندماه مراسم روز درختكاري با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل حوزه استاندار، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد در پارك 325 هكتاري يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم اظهار داشت: مردم استان و بهویژه نسل جوان به ايجاد فضاهاي سبز، شاداب و بانشاط نياز دارند.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: سنت كاشت نهال و درخت در تاريخ و فرهنگ ايران اسلامي داراي قدمت است و بزرگان دين ما نيز به اين سنت حسنه تأكيد داشتهاند.
وي افزود: با همكاري اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري، جهاد كشاورزي و سازمان مانَکها و فضاي سبز استان و دستگاههای مرتبط پارك 325 هكتاري در نزديك دروازه قرآن يزد ايجاد و عمليات اجرايي آن آغاز گرديده است.
ميرمحمدي تصريح كرد: آب لازم براي اين پارك نيز از فاضلاب شهر يزد كه سالها بدون استفاده بوده است تأمين خواهد شد و به لطف خدا فضاي سبزي دلنشین و با طراوت براي مردم استان فراهم خواهد شد.