یزدفردا :محمد جواد آسایش نامزد نمایندگی حوزه یزد و اشکذر دقایقی بعد از پایان انتخابات بیانیه ای ادر کرد .
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا رنوشت بانیه محمد جواد آسایش که به یزدفردا ارسال شده است را در تصویر زیر می توانید ببینید: