اعضای کمیسيون نظارت وپیگیری وخدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ، از میدان مرکزی میوه وتره بار یزد بازدید و مسائل و مشكلات آن مورد بررسي قرار گرفت.
در این بازدید که ابویی مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری هم حضور داشت ، ضمن بازدید از غرفه های میدان، از نزدیک مشکلات غرفه داران بررسی شد.
در ادامه نشستی ، در محل دفتر میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری یزد برگزار شد که نبود علائم راهنمایی ورانندگی درمسیر ورودی ، آسفالت خیابان انتهای میدان و نبود روشنایی کافی در مسیر ورودی و محوطه از مهمترین مسائلی بود که به آنها اشاره شد.
همچنین در این نشست مقرر گردید تا در جهت روشنایی ورودی و محوطه میدان، نشستی با مهندس صحتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان برگزار شود.
در ادامه پل های مکانیزه سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات آن بررسی و جهت پیگیری به کمیسيون نظارت ارجاع داده شد.
همچنین در پایان، اعضاي شورا به طور سرزده از ساختمان آتش نشانی واقع در بلوار طالقانی بازدید نمودند.