معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار یزد:
بهترين خدمات به مردم در دفاتر پيشخوان دولت ارائه شود
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار گفت: شايسته است بهترين خدمات در دفاتر پيشخوان دولت به مردم ارائه شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، چهارمين نشست كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت در سال 94 با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري با مسئولان دفاتر پيشخوان استان و مديران كل دستگاههای مرتبط در دفتر معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري برگزار شد.
«احمد ترحمي» در اين نشست بابیان اينكه دولت تدبير و اميد اعتقاد و تلاش فراواني براي برونسپاری خدمات خود به بخش خصوصي دارد اظهار داشت: تمركز خدمات در دفاتر پيشخوان دولت و تسهيل در ارائه خدمات مطلوب به مردم دو اصل مهمي است كه بايد مدنظر اين دفاتر قرار گيرد.
ترحمي تصريح كرد: هزینهای كه توسط دفاتر پيشخوان دولت از مردم در قبال ارائه خدمات به آنها اخذ میشود بايد براي مردم مفيد فايده باشد و با كمترين هزينه ممكن انجام شود.
«اكرم فداكار» مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري نيز در اين جلسه بابیان اينكه مردم دفاتر پيشخوان را نمايندگان دولت میدانند خواستار شد: اگر اين دفاتر كوتاهي را در ارائه خدمات به مردم انجام دادند با آنها در چارچوب قانون برخورد لازم صورت گيرد تا به اعتماد و اطمينان مردم خدشهای وارد نشود.
گفتني است در ادامه اين نشست، واگذاري خدمات اداره گاز استان به دفاتر پيشخوان و فعالیتهای برخي دفاتر پيشخوان دولت موردبحث و بررسي قرار گرفت.