زمان : 22 Bahman 1394 - 14:08
شناسه : 118578
بازدید : 4533
قدرداني شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد از حضور حماسي مردم در  راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن قدرداني شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد از حضور حماسي مردم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن

یزدفردا"شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد با صدور بيانيه اي از حضور حماسي و باشكوه مردم قهرمان و ولايتمدار يزد در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن قدرداني و تجليل كرد.

در اين بيانيه آمده است: بار ديگر حماسه عظيمي از وحدت و همبستگي ملت رشید و قهرمان ايران اسلامي در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن رقم خورد و عمق ارادت و دلبستگي مردم عزيز اين مرز و بوم را به نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمانهاي بلند امام راحل عظيم الشان(ره) به اثبات رسانيد.

مردم ولايتمدار و غيور استان دارالعباده يزد نيز همگام با آحاد مردم قهرمان ايران، با حضور حماسي و آگاهانه در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن، سالگرد پيروزي شكوهمندانه انقلاب اسلامي را گرامي داشته و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) لبيكي از عمق جان گفتند.

شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد ضمن قدرداني از اين حضور حماسي و دشمن شكن، در برابر اقيانوس باعظمت و خروشان ملت رشيد ايران در دفاع از ارزشهاي متعالي اسلامي و انقلابي خويش، سر تعظيم فرود آورده و سپاسگزاري خود را به پيشگاه مردم فهيم و هميشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم يزد تقديم مي دارد.

بي ترديد اين حضور درخشان و پرتلالو، مقدمه‌اي باشكوه و پرعظمت براي مشاركت حداكثري و حماسي مردم شريف در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در 7 اسفندماه خواهد بود.

و السلام علی عبادالله الصالحین

شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد

22/11/94