پيام فرماندار يزد به مناسبت يوم الله 22 بهمن
فرماندار يزد در پيامي ضمن تبریک ایامالله دههی فجر، از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي" در اين پيام آورده است:
ایستادگی جانانه برای حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همان اصل اساسی و مهمی است که در اندیشه خردگرای مردم ایرانزمین، همواره ثابت است و همین روحیهی استکبارستیزی و ظلمناپذیری است که از مردم غیور این سرزمین، مردمی سرافراز و عزتمند در سطح دنیا ساخته است.
اين ملت با بیرق پیروزی و عزت خود امروز سردمدار آزاداندیشی و آزادیخواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونهای بینظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزههای دینی است که به خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسانها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، به الگویی برای سایر کشورها باشد.
در این ایام بهدلیل شرایط منطقهای و فرامنطقهای لازم است که ملت ایران بار دیگر با حضور گستردهی خود در صحنههای پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی ایران از جمله راهپیمایی 22 بهمنماه و انتخابات اسفندماه، نشان دهند که این انقلاب برای همیشه بر پایه پشتوانهی مردمی خود سرافراز باقی میماند.
اينجانب با تبريك مجدد ايام الله دهه فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از عموم مردم دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت مي نمايم تا با حضور باشكوه خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و پيمان مجدد با مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) ، برگ زرين ديگري را به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بيفزايند.