زمان : 14 Bahman 1394 - 00:07
شناسه : 118140
بازدید : 3494
سمینار آزمایشگاه و بالین کم خونی ها برگزار می شود سمینار آزمایشگاه و بالین کم خونی ها برگزار می شود

با توجه به شیوع کم خونی و مشکلاتی که در تشخیص و درمان این بیماری وجود دارد، سمینار ازمایشگاه و بالین کم خونی ها برگزار می شود

به گزارش یزد فردا: رییس اداه آمور آزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه با اعلام این خبر افزود: این سمینار با هدف آشنایی بیشتر پزشکان و آزمایشگاهیان و با همکاری اداره امور آزمایشگاهها و گروههای آموزشی پاتولوژی و داخلی نیز برگزار می گردد.

گفتنی است این سمینار در تاریخ 14 بهمن ماه سال جاری در در سالن بیمارستان شهید صدوقی برگزار می شود.