زمان : 12 Bahman 1394 - 21:00
شناسه : 118053
بازدید : 6593
مرکز خدمات  غیردولتی بهزیستی در عقدا افتتاح شد همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛ مرکز خدمات غیردولتی بهزیستی در عقدا افتتاح شد

یزدفردا"همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز خدمات غیردولتی بهزیستی  در بخش عقدا با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی استان و مسئولین بخش عقدا افتتاح شد.

در این مراسم مدیر کل بهزیستی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: به برکت این انقلاب شکوهمند، نظام جمهوری اسلامی پس از 37 سال که از عمر با برکت آن می گذرد به اهداف و برنامه های خود دست یافته و مردم به نحو شایسته ضمن برخورداری از دستاوردهای انقلاب به حفظ آن همت می گمارند.

دکتر جلیل عفتی با اشاره به انجام 180 وظیفه و خدمت در بهزیستی گفت: تمامی این خدمات حول محور پیشگیری است که بر موضوع درمان اولویت دارد و باید به این امر بیش از پیش توجه کنیم.

وی افزود: مردمی بودن فعالیتها در این سازمان و غیردولتی بودن خدمات از جمله مسائلی بوده که خوشبختانه مردم ما با نیت های خیر وارد این مباحث می شود و کارها به درستی انجام می گیرد و ارائه خدمت در بهترین سطح خود در حال انجام است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت هزار موسسه تحت نظارت بهزیستی در سرتاسر استان گفت: همه این موسسات به بهترین نحو و در موضوعات مختلف به فعالیت می پردازند و بیش از هزار میلیارد سرمایه مردمی در این موسسات وجود دارد که به جامعه خدمات ارائه می دهند.

دکتر عفتی اظهار داشت: مهدهای کودک که مهارت های زندگی را به کودکان ما آموزش می دهند از جمله خدماتی است که نهالش امروز کاشته می شود و محصول آن در آینده نمود پیدا می کند و تاثیر این آموزش ها در فرزندان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولین بخش و تلاش همه دست اندرکاران این مجموعه شاهد تعالی این مرکز باشیم و در آینده خدمات مرکز  غیردولتی بهزیستی در سطح استان نمونه و الگو باشد.