معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد تأكيد كرد:
توجه دولت تدبير و اميد به توسعه پايدار در روستاها
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: دولت يازدهم توجه ویژهای به روستاها داشته و توسعه پايدار در روستاها را در برنامههای راهبردي دولت قرار داده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه 10 بهمنماه اولين همايش سراسري نقش تعاوني دهیاریها در امر سرمایهگذاری، ايجاد اشتغال و توسعه پايدار روستايي با حضور استاندار يزد، معاون توسعه روستايي و مناطق محروم كشور، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، معاون امور دهیاریهای كشور، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل حوزه استاندار، مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري، مشاور استاندار در امور اطلاعرسانی و روابط عمومي، فرمانداران و بخشداران استان در سالن همایشهای دانشگاه پيام نور يزد برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در اين همايش اظهار داشت: با توجه ويژه دولت تدبير و اميد به روستاها شاهد اتفاقات خوبي در جامعه روستايي در سراسر كشور هستيم و اگر بتوانيم اين مسير صحيح را ادامه دهيم مهاجرت معكوس به روستاها را با سرعت بيشتر شاهد خواهيم بود.
«سید محمدرضا سید حسینی» ادامه داد: در استان يزد نيز مهاجرت معكوس به برخي روستاها را مشاهده میکنیم و اين اتفاق مبارك با سرعت در حال تداوم است.
وي افزود: با اين مهاجرت معكوس از آفتهای حاشيه نشيني و مهاجرپذيري در شهرها نجات خواهيم يافت و به توسعه پايدار در روستاها دست مییابیم.
سید حسینی تصريح كرد: محور توليد را بايد در روستاها و جامعه روستايي جستجو كرد و با اين نگاه، توسعه پايدار در روستاها تحقق و تداوم خواهد يافت.