زمان : 09 Bahman 1394 - 15:57
شناسه : 117851
بازدید : 6338
ادامه تجمعات دنباله دار طلبکاران ثامن الحجج/ این بار مقابل مجلس جمع شدند بررسی روند تعطیلی موسسه اعتباری "ثامن الحجج" ادامه تجمعات دنباله دار طلبکاران ثامن الحجج/ این بار مقابل مجلس جمع شدند

 

در تجمع دو روز پیش این اشخاص در مقابل بانک مرکزی نیروی انتظامی مانع از ورود این طلبکاران به بانک مرکزی شدند ولی شاهدان عینی به سرویس مشکلات مردم گفتند برخی از این افراد با یکدیگر درگیر شده و باعث گره خوردن ترافیک و راهبندان در بلوار میرداماد تهران شدند. 


امروز نیز آنها در مقابل مجلس در میدان بهارستان تجمع کردند تا از نمایندگان بخواهند فکری به حال سپرده های آنان کنند. این اشخاص می گویند مدت هاست هیچ توضیحی از مسئولان بانک مرکزی درباره وضعیت سپرده هایشان دریافت نکرده اند،.


بلاتکلیفی وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج و طولانی شدن روند اخذ مجوز و همچنین مشخص نبودن تکلیف سپرده ها از مهمترین مشکلاتی است که این افراد به آن معترضند.


آنها می گویند: ما خواهان رسیدگی به مشکلات خود هستیم چراکه بسیاری از آنها در مراجعه به شعب ثامن الحجج و طلب سپرده خود با پاسخ های مبهم مواجه می شوند و عملا نمی توانند سپرده خود را تحویل بگیرند.

 

طلبکاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آبانماه گذشته هم در مقابل مجلس تجمع کرده بودند که نتیجه ای نداده بود.

 

 

/خبرآنلاین