زمان : 05 Bahman 1394 - 18:21
شناسه : 117562
بازدید : 5677
انقلاب اسلامي تحولي بزرگ در انديشه و خودباوري زنان ايجاد كرده است مشاور امور بانوان فرماندار يزد: انقلاب اسلامي تحولي بزرگ در انديشه و خودباوري زنان ايجاد كرده است

یزدفردا"مشاور امور بانوان فرماندار يزد گفت: انقلاب اسلامی، تحولی شگرف را در اندیشه، رفتار و خودباوری زنان ايجاد كرده است.

دومين جلسه كميته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان يزد با حضور مشاور امور بانوان فرماندار يزد و دستگاه هاي عضو اين كميته تشكيل شد.

" خديجه نجفي " در اين جلسه با بيان اينكه انقلاب اسلامی، به مردم ایران و مسلمانان دنیا هویت بخشید و این انقلاب یک موهبت الهی است اظهار داشت: در جریان انقلاب اسلامی ایران، گام های مهمی در جهت نفی سلطه گری از سوی زنان مسلمان ایران برداشته شد و زنان ایران با رسیدن به خودآگاهی و خودباوری، با اشتیاق تمام پذیرای نظام اسلامی شدند.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد افزود: زنان با آگاهی نسبت به مبانی احکام اسلامی و با تلاش و مبارزه، خود را از قید اسارت خائنان به جایگاه زن در دوران طاغوت آزاد کرده و در این آزادی «زینب گونه » وارد عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شدند.

وي تصريح كرد: حضور زنان در طیف گسترده و انبوه در مساجد و شرکت در سخنرانی ها نشان گر شرکت آنان در فعالیت های سیاسی است و  این امر به روشنی نشان دهنده ی آن است که زنان به عنوان عضو تکمیل کننده در پیروزی انقلاب اسلامی ایران سهیم بوده اند.

" نجفي " در بخشي ديگر از سخنان خود خواستار برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت حضور حداکثری در انتخابات شد و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای جزو اهداف نظام و در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت همدلی و همگرایی بین دولت و ملت است.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد در پايان با اشاره به برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه گفت: برقراری پیوند منطقی بین برنامه‌های دهه فجر و انتخابات وظیفه اصلی ماست.

در ادامه اين جلسه هر يك از دستگاه هاي عضو كميته به ارائه پيشنهادات و نكته نظرات خود در راستاي ارتقاء برنامه هاي ايام الله دهه فجر نسبت به سال هاي گذشته پرداختند.