معاون دانشجویی دانشگاه یزد اعلام کرد:
مهلت ثبتنام جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا 7 بهمن تمدید شد
معاون دانشجویی دانشگاه یزد با اعلام اینکه ثبتنام جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه ۹۴ تا هفتم بهمن ماه جاری تمدید شده است، از دانشجویان خواست با مراجعه به سامانه nemooneh.saorg.ir مدارک خود را ارسال و ثبتنام کنند.
معاون دانشجویی و دبیر کمیته برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه یزد با اعلام این خبر افزود: مفاد آییننامه و شیوه انتخاب دانشجویان نمونه ۹۴ نسبت به دورههای قبل تغییر کرده که در وبسایت دانشگاه یزد در دسترس قرار گرفته است. دکتر علی مروتی افزود: دانشجویان باید پس از مطالعه آییننامه مربوط، در صورتی که حداقل شرایط تعیینشده را بنا به تشخیص خود دارند، در سامانه مذکور ثبتنام کنند و کلیه مدارک و مستندات را نیز طبق راهنمایی که در سایت موجود است بارگذاری کنند. وی همچنین اظهار کرد: دانشجویان برتر گروههای آموزشی پنجگانه علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر، کشاورزی و علوم انسانی به دبیرخانه مرکزی جشنواره و رقابت در سطح کشوری معرفی خواهند شد و از رتبههای ۱ تا ۳ هر مقطع در هر پردیس به شرط کسب ۷۰ درصد از حداقل امتیاز تعیینشده، در مراسم روز دانشجوی سال آینده در دانشگاه یزد تجلیل خواهد شد.