زمان : 28 Dey 1394 - 08:43
شناسه : 116907
بازدید : 3421
2 بهمن ماه آزمون استخدامی شهرداری‌های استان برگزاری می‌شود مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد خبر داد: 2 بهمن ماه آزمون استخدامی شهرداری‌های استان برگزاری می‌شود مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد از برگزاری آزمون استخدامي شهرداری‌های استان یزد هم‌زمان با سراسر کشور در روز جمعه 2 بهمن‌ماه خبرداد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید رضا خادمی» بابیان اینکه آخرین‌مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 30 دی‌ماه است؛ افزود: داوطلبان می‌بایست جهت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون به پورتال دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري یزد به نشانی shahri.ostanyazd.ir مراجعه و کارت آزمون خود را چاپ نمایند.
وی بابیان اینکه ضروری است داوطلبین بومی در انتخاب گزینه شهر یا شهرستان دقت لازم را داشته باشند؛ تصریح کرد: داوطلبی بومی شهر داوطلبی است که یکی از شرایط بومی شهر انتخابی را داشته و داوطلب بومی شهرستان داوطلبی است که یکی از شرایط بومی شهرستان انتخابی را داشته باشد و سپس نسبت به انتخاب شهر یا شهرستان موردنظر اقدام کند.
خادمی تأکید کرد: داوطلبان علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه می‌بایست اصل شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.