زمان : 28 Dey 1394 - 02:39
شناسه : 116898
بازدید : 12419
هشتاد تا نود درصد گوشی موجود در بازار،کالای قاچاق است هشتاد تا نود درصد گوشی موجود در بازار،کالای قاچاق است رییس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی در حاشیه نمایشگاه کامیتکس یازدهم از طرح ریجستری موبایل خبر داد.

رییس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی استان یزد درحاشیه یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات  گفت: با توجه به اظهارات مسوولین بین هشتاد تا نود درصد گوشی  موبایل در بازار، کالای قاچاق است .
دیهیمی افزود متاسفانه بزرگترین مشکل هم برای فروشنده ها وهم برای مصرف کننده ها ایجاد کرده است به گونه ای که معضل اصلی امروز صنف تلفن همراه مسئله قاچاق  است.
فعال حوزه مخابرات و ارتباطات استان خاطر نشان کرد: با قول های داده شده از سوی دولت و مخابرات امیدواریم طرح ریجستری موبایل تا آخر سال اجرایی شود تا به صورت قانونی کالا به دست مصرف کنندگان برسد ، تا بتوانیم بازار امنی برای عرضه کننده سطح کشور و استان داشته باشیم.

 

رییس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی استان یزد درحاشیه یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی با اشاره  فعالیت سه بازار تخصصی موبایل و مغازه های سطح شهر گفت: بازار شهاب، بازار  امیر و بازار علاالدین، پاساژهای فعال در حوزه موبایل هستند که با همکاری مغازه ها امیدواریم انسجام لازم در بازار شکل بگیرد امید است با طرح رجیستری یک بازار خوب در سطح شهر ایجاد کنیم.
رییس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی  گفت : تا کنون برندهای محصولات خود را برای نمایندگی ها و فروشنده ها رونمایی می کردنداما قرار است رونمایی به صورت عام نیز برگزار شود، برهمین اساس امیدواریم همزمان با تهران در یزد هم از محصولات رونمایی شود.
دیهیمی خاطر نشان کرد: نمایشگاه کامیتکس یازدهم برای اولین با مشارکت اتحادیه صنف مخابراتی وارتباطی برگزار شد و اکثر برندهای معروف در نمایشگاه حضور داشتند. این در حالیست که بازار در شرایط رکود به سر می برد و بر همین اساس می توان به آینده امیدوار بود.