زمان : 22 Dey 1394 - 12:24
شناسه : 116597
بازدید : 10993
دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان میزبان هشتمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان میزبان هشتمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

یزد فردا"هشتمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشکده های فنی و حرفه ای کشور در رشته والیبال  از تاریخ 28 دی ماه ببه مدت 5 روز به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان  با اعلام این خبر گفت: شهرهای اردکان و کاشان هشتمین دوره این مسابقات را میزبانی خواهند کرد که رشته والیبال آن به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی و سایر رشته های ورزشی این المپیاد به میزبانی کاشان برگزار خواهد شد.هادی سازگاری با بیان اینکه در راستای برگزاری این المپیاد همه مقدمات لازم اندیشیده شده است گفت: در طول برگزاری این المپیاد از کلیه ظرفیت های آموزش عالی شهرستان و سایر دستگاه ها از قبیل فرمانداری، شهرداری، ورزش و جوانان، هیأت والیبال و میراث فرهنگی اردکان نیز استفاده خواهد شد. رئیس دانشکده فنی و حرفه ای اردکان از همکاری خوب سایر مراکز آموزش عالی، ادارات و نهادهای اردکان در جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی قدردانی و اظهار امیدواری کرد: این نگاه خوبی که هم اکنون به اردکان در سایر نقاط کشور وجود دارد بتوانیم با برگزاری پربار هشتمین المپیاد ورزشی در رشته والیبال  آن را تداوم بخشیم. به گفته سازگاری در این مسابقات حدود 20 تیم از استان ها در قالب 17 تیم برادران و 8 تیم خواهران حضور خواهند داشت . وی همچنین از برگزاری برنامه های جانبی در طول ایام برگزاری المپیاد از قبیل اکران فیلم، جنگ شادی، اردکان گردی، بازدید از واحد های تولید حلوا ارده و مصاف تیم منتخب دانشگاه با تیم منتخب اردکان خبر داد.

لازم به ذکر است در حال حاضر در دانشکده فنی و حرفه ای اردکان 1700 دانشجو در 13 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل می باشند.