زمان : 13 Dey 1394 - 09:47
شناسه : 116352
بازدید : 4527
تجلیل رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تجلیل رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در برگزاری و اجرای برنامه های هفته پارالمپیک تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، در متن لوح سپاس محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد آمده است:

جناب آقای مسعود شریعتی

مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان یزد

با اهداء سلام؛

بی گمان امعان نظر و حمایت مسئولین محترم ارگان ها و نهادهای کشور در تعمیم و گسترش ورزش بین اقشار جامعه به ویژه جانبازان و معلولین عزیز در حفظ سلامتی و افزایش روحیه نشاط عمومی نقشی ماندگار و موثر دارد. براین اساس تلاش کسانی که زمینه های ارتقاء فعالیت های ورزشی داخلی تا سطح ورزش همگانی را همراه با نمایش توانایی در ورزش قهرمانی توام با آرمان های متعال فرهنگی ایران اسلامی به جهانیان فراهم می نمایند، قابل تقدیر است.

در این راستا، از عنایت و مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران ارجمندتان در اجرای برنامه های گرامیداشت هفته و برگزاری مراسم بزرگ روز ملی پارالمپیک(8 الی 24 مهرماه 94 ) صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

تداوم سلامتی و توفیق روز افزونتان را در عرصه های مختلف زندگی از درگاه خداوند متعال آرزومندم.