زمان : 26 Dey 1394 - 00:12
شناسه : 116302
بازدید : 5485
پایان جولان سوزوکی 650 در شهر یزد پایان جولان سوزوکی 650 در شهر یزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" ماموران یگان امداد شهرستان یزد، موتورسیکلت سوزوکی 650 را که با صدای ناهنجار، حرکات آکروباتیک و ایجاد جو رعب و وحشت، آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد یکدستگاه موتورسنگین غیرمجاز "سوزوکی 650" در سطح شهر و ایجاد جو رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ " منوچهر نصیری" ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران یگان امداد به صورت ویژه و با تلاش شبانه­روزی، خیابان­های محل تردد این موتورسیکلت را  شناسایی و شب گذشته  این موتورسیکلت را متوقف کردند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت که با ایجاد صدای ناهنجار و جو رعب و وحشت، امنیت و آرامش شهروندان را سلب کرده بود به مراجع قضایی معرفی و موتورسیکلت موردنظر نیز روانه پارکینگ، شد.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: پلیس یزد با حمایت دستگاه قضا و با تمام توان و اقتدار کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه و افرادی که سلامت روحی و روانی شهروندان را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد.