زمان : 26 Azar 1394 - 14:28
شناسه : 115718
بازدید : 8942
شهردار یزد خواستار انجام گزینش نیروهای استخدامی شهرداری از سوی خود شهرداری شد شهردار یزد خواستار انجام گزینش نیروهای استخدامی شهرداری از سوی خود شهرداری شد شهردار یزد با انتقاد از روند گزینش نیروهای استخدامی شهرداری از سوی استانداری، خواستار انجام گزینش این نیروها از سوی شهرداری شد و پیشنهاد داد در این گزینش یک نماینده از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر در کنار نماینده شهرداری حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا "  محمدرضا عظیمی زاده با حضور در جلسه روز بیست و چهارم آذر ماه شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد از روند گزینش نیروهای استخدامی شهرداری از سوی استانداری، خاطرنشان کرد: گزینش نیرو در شهرداری های دیگر مراکز استانها و کلانشهرها مستقل می باشد و آنها حتی در هیات رسیدگی به تخلفات اداری نیز مستقل هستند.

شهردار یزد همچنین درخصوص نیروهایی که در شهرداری استخدام می شوند گفت: این نیروها باید آدمِ کاری باشند.

عظیمی زاده اظهار داشت: از مدیر امور اداری شهرداری خواسته ام با تنظیم و ارسال نامه ای به استانداری، جریان مصاحبه و گزینش نیروهای استخدامی شهرداری بعد از آزمون کتبی توسط شهرداری انجام شود.

وی پیشنهاد داد یک نماینده از شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر و   نماینده ای از شهرداری گزینش این نیروها را به عهده داشته باشند.

گفتنی است سایت های خبری یزدرسا و عصر سیاست نیز در پوشش خبری این جلسه مطالبی را از سوی شهردار یزد در خصوص گزینش نیروهای شهرداری توسط استانداری مطرح نموده اند.