زمان : 19 Tir 1403 - 10:34
شناسه : 115716
بازدید : 8287
باوجود محدودیت‌های مالی اقدامات جدیدی را در میبد شاهد هستیم +تصاویر(1  نظر) فرماندارمیبد در سومین جلسه پاسخگویی بامردم: باوجود محدودیت‌های مالی اقدامات جدیدی را در میبد شاهد هستیم +تصاویر(1 نظر)

یزدفردا "سومین نشست پرسش و پاسخ فرماندار و مسئولین میبد در دولت یازدهم در امام‌زاده خدیجه خاتون رقم خورد نشستی که مردم دغدغه‌ها و مشکلات خود را چهره به چهره و در یک فضای همدلی و هم‌زبانی مطرح کردند.

به گزارش  پایگاه خبری یزدفردا "مردم در این نشست از فقدان نماینده مجلس و مبارزه یک‌تنه فرماندار در عرصه میدان سیاست تا جزئی‌ترین مسئله شهر که شاید فضای سبز و چاله‌چوله‌های کوچه‌ها باشد گفتند و مسئولین هم با درایت و تدبیر به توجیه این مسائل پرداختند.
مسائلی که مسئولین اذعان دارند که مطالبه آن‌ها حق مردم است اما در شرایط فعلی گاها بسیاری از آن‌ها قابل‌دستیابی نیست و محدودیت‌های مالی و اعتباری، باقی ماندن این مشکلات در جامعه همچنان باعث دل‌آزاری مردم می‌شود.
هرچند بسیاری از سؤالات مردم از مسئولین بیمارستان، شهرداری، آموزش‌وپرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و فرماندار در زمینه‌های شلوغی اورژانس، تأخیر در افتتاح پروژه‌ها، شیوه آموزش، امنیت و حوادث ترافیکی، تدبیر در هزینه شهرداری و فعالیت‌های فرماندار بود که با پاسخ‌های منطقی روبرو شدند اما بسیاری از سؤالات مردم هم به جهت کمی وقت در دست مجری جا خشک کرد تا در زمان دیگر به آن‌ها پاسخ داده شود.
اما فرماندارمیبد که کلیددار دولت یازدهم در این شهرستان است به تشریح فعالیت‌های فرمانداری میبد در سال‌های گذشته پرداخت و با مبنا قرار دادن شعار همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت گفت: شاید گاها توقعات به حقی که مردم از مسئولین دارند به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانیم این خواسته‌ها و انتظارات را برآورده سازیم اما همین نشست‌ها و ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولین شاید راهی برای قانع کردن و حل مشکلات باشد.
حسین فلاح گفت: درعین‌حال باوجود محدودیت‌های مالی و اعتباری در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در شهرستان در حال انجام است.
فلاح بابیان اینکه عمده مسائلی که از جلسه قبل تاکنون پی گیری شده است گفت: یکی بحث فاضلاب شهرستان است که در آینده نزدیک شروع خواهد شد.
فرماندارمیبد بهره‌برداری از سکوی دوم و سوم ایستگاه راه‌آهن و سالن انتظار، روشنایی جاده راه‌آهن، بهسازی و روشنایی میدان دفاع مقدس به سمت دانشگاه میبد و ندوشن، روشنایی میدان آیت‌الله خامنه‌ای‌ به سمت پل خورشید، ارتقاء کلینیک تأمین اجتماعی و تبدیل آن به پلی کلینیک و راه‌اندازی سینما با همکاری خیرین، آموزش‌وپرورش و اداره فرهنگ و ارشاد را از اتفاقات ارزشمند در شهرستان میبد برشمرد و گفت: این پروژه‌ها اقدامات جدیدی است که باوجود محدودیت‌های اعتباری بخشی از آن‌ها انجام و بخشی دیگر در شرف انجام است.