معاون رئیسجمهور و رئيس سازمان محیطزیست کشور وارد يزد شد و مورد استقبال استاندار يزد و معاونين استاندار قرار گرفت.
به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "روز شنبه 14 آذرماه «معصومه ابتكار» وارد فرودگاه بینالمللی شهيد صدوقي (ره) يزد شد و مورد استقبال استاندار يزد، معاونين استاندار، مديركل محیطزیست و جمعي از مسئولان استان قرار گرفت.
حضور در شوراي برنامهریزی و توسعه استان، ديدار با نمايندگان سازمانهای مردمنهاد استان و بانوان برگزیده استان، بازديد از فعالیتهای محیطزیست ازجمله برنامههای رئيس سازمان محیطزیست در سفر یکروزه معاون رئیسجمهور به استان يزد است.
|
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
پروانه انتشار پایگاه خبری مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی در زمینه " اقتصادی،سیاسی" به زبان "فارسی" به شماره ثبت "76093" صادر گردید . |
||||||||||||
|
||||||||||||