زمان : 10 Azar 1394 - 20:22
شناسه : 114947
بازدید : 18899
دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پروژه های تحقیقاتی شرکت توزیع برق مشارکت می کند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پروژه های تحقیقاتی شرکت توزیع برق مشارکت می کند

پایگاه خبری یزدفردا "دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  یزد با شرکت توزیع نیروی برق در چهار محور پژوهشی – تحقیقاتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " محمدرضا صحتی ، مدیرعامل این شرکت در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت : این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مشترکین برق و کارکنان در حوزه سلامت و حمایت از پروژه های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق تنظیم شد.

 وی افزود: طراحی و تولید بسته آموزشی ایمنی و حفاظت کار و هدفمندسازی آزمایش ها و معاینات پزشکی تخصصی ویژه برقکاران ، به عنوان دو طرح پیشنهادی مطرح شده است.

این مسئول بررسی تاثیر تکنولوژی های جدید بر روی سلامت مشترکین برق ، جامعه و محیط کار را ضروری دانست و گفت : بر اساس این تفاهم ناه برگزاری سیمنارها و کارگاههای آموزشی ویژه کارکنان و نشست های عمومی ویژه مشترکان در خصوص ارتقاء سطح سلامت افراد با همکاری این نهاد دانشگاهی انجام خواهد گرفت..

 وی بهره گیری از راهکارهای کاربردی و پژوهشی دانشگاه شهید صدوقی در تعامل با این شرکت را با اهمیت توصیف کرد و یادآور شد : همکاری مراکز علمی نظیر دانشگاه یزد و آزاد اسلامی در زمینه های صنعتی ، پژوهشی و تحقیقاتی از گذشته وجود داشته و در آینده نیز ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز خرسندی کرد: گسترش همکاری با دانشگاه شهید صدوقی یزد در حوزه سلامت ، زمینه را برای داشتن جامعه ای با نشاط و پویا در خانواده و محیط کار به ارمغان آورد.