زمان : 03 Aban 1394 - 17:07
شناسه : 112848
بازدید : 5733
با پیگیری و حمایت نماینده مردم اردکان به لیگ برتر صعود کردیم سرپرست باشگاه فوتبال ساحلی کوثر اردکان؛ با پیگیری و حمایت نماینده مردم اردکان به لیگ برتر صعود کردیم

سرپرست باشگاه فوتبال ساحلی کوثر اردکان که تیمش به تازگی به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کرده است گفت: خوشحالیم تلاش ها و حمایتهای نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر تابش را به نتیجه رساندیم و به آنچه قول داده بودیم رسیدیم.

به گزارش سایت اردکان تدبیر؛ هادی عباسی با انتشار متنی گفت:شاید خوش بین ترین شخص باور نداشت تیمی که تا هفتاد روز پیش از بقا در لیگ یک ناامید شده بود امروز با پیگیریهای جناب دکتر تابش در فکر بستن تیمی برای لیگ برتر باشد.

وی افزود: خوشحالیم تلاش ها و حمایتهای نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر تابش را به نتیجه رساندیم و به آنچه قول داده بودیم و حتی به فراتر از آن رسیدیم.

عباسی ضمن سپاس از لطف خداوند متعال و تاکید بر اینکه اکثریت تیم از جوانان شهرستان اردکان تشکیل شده است، از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، مسئولان ورزش شهرستان و فرماندار و شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر اردکان و روسای هیات فوتبال و والیبال نیز تشکر کرد.

سرپرست باشگاه فوتبال ساحلی کوثر اردکان در پایان اظهار امیدواری کرده در مسابقات لیگ برتر فصل آینده شاهد تیمی قدرتمند و در خور نام اردکان باشند.

لازم به توضیح است تیم فوتبال ساحلی کوثر اردکان در فصل جاری از لیگ دسته یک حذف شده بود که در آخرین روزها و با رایزنی نماینده مردم اردکان و افزایش تعداد تیم ها، در دسته یک ماندگار شد و در ادامه با تامین بخش عمده ای از هزینه های این تیم توسط نماینده اردکان و همت بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی، برای اولین بار در تاریخ اردکان، به لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود کرد.