زمان : 19 Mehr 1394 - 20:46
شناسه : 112035
بازدید : 4018
"پنج" در بافت تاریخی یزد کلید خورد فیلمبرداری دومین فیلم بلند مجتبی حسینی آغاز شد "پنج" در بافت تاریخی یزد کلید خورد

فیلم سینمایی "پنج" به کارگردانی سید مجتبی حسینی، پس از پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید، در بافت تاریخی شهر یزد کلید خورد. حسینی در خصوص این فیلم گفت: به شخصه علاقه خاصی به بافت تاریخی و صنایع دستی یزد دارم "پنج" نیز به مناسبت سال خوش آمد گویی به یزد ساخته می شود و ادای دینی به بافندگان زحمت کش یزد و صنعتگران صنایع دستی در طی سالیان متمادی است.

حسینی که نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد داستان فیلم را اینگونه روایت می کند، این فیلم روایتگر زندگی پیرمرد دارایی بافی است که زندگی و کارش را با یک ساعت دیواری تنظیم کرده، خراب شدن این ساعت، ریتم زندگی او را به هم می زند و ...

وی ادامه داد: این فیلم با همراهی و حمایت استانداری، شهرداری و شورای شهر یزد تولید می شود. همچنین باید سپاسگزاری ویژه ای داشته باشم از عماد تشکری مشاور اشتغال و امور جوانان استانداری یزد که همه جانبه از این پروژه فرهنگی- هنری حمایت کردند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از؛ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آصفه صنع صانعی، مدیر فیلم برداری: عباس عسگری، مدیر صدابرداری: آرش برومند، نورپرداز: محمد عسگری، مدیر تولید: ابوالفضل موزه کش، طراح گریم: مهدی بنی هاشمی و بازیگر: حسین نیکخواه.

گفتنی است سید مجتبی حسینی ساخت چند فیلم کوتاه و همچنین فیلم بلند "افسون گل سرخ" با بازی شهرام عبدلی، غلامرضا اصانلو، مصطفی اعلایی، حسن زارع، سمانه پاکدل و ... را در کارنامه دارد.