زمان : 07 Mehr 1394 - 00:55
شناسه : 111222
بازدید : 12111
رمال میلیونر در اردکان دستگیر شد رمال میلیونر در اردکان دستگیر شد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اردکان استان یزد فردی را که با سوء استفاده از اعتقادات مردم اقدام به رمالی، فالگیری و دعانویسی و ترویج خرافه گرایی می کرد با 350 میلیون ریال وجه نقد، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "سید رضا صادقیان" فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از سادگی عده ای از شهروندان، اقدام به رمالی و ترویج خرافه گرایی می کند دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی، رمال را به هویت "م.ش" 59 ساله در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

صادقیان با بیان اینکه هنگام دستگیری این متهم نیز چندین نفر از شهروندان در منزل وی در حال دریافت نسخه های دعا، طلسم و جادو بودند گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مبلغ 350 میلیون ریال وجه نقد، کتب دعانویسی، رمالی و سحر و جادو کشف شد.

سید رضاصادقیان ادامه داد: متهم که قبلا نیز به دلیل رمالی، فالگیری و سوء استفاده از اعتقادات مردمی به حبس محکوم شده بود با دستور مقامات قضائی روانه زندان شد.