زمان : 01 Esfand 1384 - 01:55
شناسه : 1112
بازدید : 807
نمايشگاه "آثار شهدا" در يزد گشايش يافت نمايشگاه "آثار شهدا" در يزد گشايش يافت
 
نمايشگاه "آثار شهدا" در يزد گشايش يافت
‬ 



در آستانه برگزاري كنگره‌سومين شهيدمحراب،سرداران و چهارهزار شهيد استان يزد، نمايشگاه "آثار شهدا" روز يكشنبه در مسجد قيام شهر يزد گشايش يافت.

رييس كميته يادواره و يادمان‌هاي كنگره شهداي استان يزد در آيين افتتاح اين نمايشگاه، گفت: نمايشگاه آثار شهدا در‪ ۴۳‬غرفه كه هر غرفه مربوط به واحدهاي مختلف بسيج مي‌باشد، برپا شده است و به مدت شش روز در معرض ديد علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مرتضي شايق افزود: در اين نمايشگاه، آثار برجاي مانده از شهدا به نمايش درآمده و نمايش تجهيزات نظامي و پدافند هوايي نيز از ديگر بخش‌هاي تشكيل دهنده آن است.

او از توزيع لوح‌هاي فشرده مربوط به آثار شهدا در ترمينال‌هاي مسافربري، راه‌آهن، فرودگاه و فروشگاه رفاه بعنوان ديگر مقدمات انجام‌شده براي برپايي اين كنگره نام برد.

وي گفت: تابلوهاي مربوط به تصاوير شهدا نيز در معابر اصلي شهر يزد نصب خواهد شد.

شايق اظهار داشت: تمبرهاي مربوط به اين كنگره نيز به چاپ رسيده‌است و از نماد ايثاروشهادت در جريان برگزاري كنگره در بوستان شهداي يزد پرده‌برداري خواهد شد.

حجت‌الاسلام كاظم مدرسي از ائمه جمعه حومه شهر يزد، نيز در مراسم آغاز به كار نمايشگاه آثار شهدا، گفت: برگزاري كنگره و نمايشگاههايي در رابطه با شهدا و دفاع مقدس، در راستاي ابلاغ پيام خون شهدا به مردم است.

وي اظهار داشت: اين همه تلاش براي شناساندن گوشه‌اي از ارزشهاي دفاع مقدس است.

كنگره سومين شهيدمحراب،سرداران و چهارهزار شهيد استان يزد از سوم اسفند ماه امسال به مدت دو روز با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهدا در شهر يزد برگزار خواهد شد.


                                                يزدفردا.