زمان : 01 Esfand 1384 - 00:42
شناسه : 1107
بازدید : 1565
استاندار يزد:برخي مسووليت را به علمدار جديد مي دهند و دوستاني نيز علم خدمت را بر افراشته نگه مي دارند استاندار يزد:برخي مسووليت را به علمدار جديد مي دهند و دوستاني نيز علم خدمت را بر افراشته نگه مي دارند

استاندار يزد:برخي مسووليت را به علمدار جديد مي دهند و دوستاني نيز علم خدمت را بر افراشته نگه مي دارند

 

استاندار يزد در اولين جلسه شوراي اداري استان يزد گفت :ما در موقعيتي قرار گرفتيم كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي جزء حساس ترين دوره ها است .

 ابوالقاسم عاصي در جمع مسؤولين و مقامات استان افزود: انتظارات و توقعات مردم از يك سو و حساسيت بين المللي و جهاني از سوي ديگر حساسيت اين دوره را افزايش داده است .

 وي خاطر نشان كرد: بايد ميزان حساسيت كنوني را درك كنيم و عارف به زمان خود باشيم . استاندار يزد با اشاره به شعارهاي مهر ورزي ، عدالت گستري، خدمت و توسعه همه جانبه بعنوان شعارهاي دولت افزود : هر كار كه باعث تعميق و ثبيت اين شعارها شود در تثبيت و حفظ نظام نقش اساسي دارد.

 وي افزود : ما به عنوان يك انسان مكتبي مسلمان وظيفه داريم در پايان وقت اداري ارزيابي كنيم كه چه دلهايي را اميدوارتر كرده ايم و چه نگاه هايي را خوشبين تر نموده ايم . استاندار يزد در اين نشست بر خدمت صادقانه به مردم تأكيد كرد و اين نوع خدمت را شايسته مردم مسلمان ايران دانست .

ابوالقاسم عاصي همچنين انقلاب اسلامي را دستاورد انبياء و اولياء ذكر كرد و با اشاره به شرايط جهاني اظهار اميدواري كرد با همدلي و وحدت بيشتر مسؤولين ، شعارهاي دولت عدالت محقق شود و با اقدامات دلسوزانه مسؤولان اميد مردم به انقلاب اسلامي تقويت گردد .

وي اضافه كرد : در اين شرايط حساس بايد اختلافات را كنار بگذاريم و با صداقت ، همدلي و همراهي عمل كنيم .

 استاندار يزد در اين نشست تأكيد كرد : فتح الفتوح اين است كه دلها را به هم نزديك كنيم و اگر دلها را بهم نزديك كرديم لطف خداوند را شامل حال خود كرده ايم.

وي در خصوص تغييرات در مد يريت استان خاطرنشان كرد : برخي مسووليت را به علمدار جديد مي دهند و دوستاني نيز علم خدمت را بر افراشته نگه مي دارند .

 ابوالقاسم عاصي گفت : اين جلسات و چنين رفت و آمدهايي در مديريت ، تمرين براي ترك دلبستگي و دل كندن از دنياست . استاندار يزد در سخنان خود ياد و خاطره آقا اباعبدالله الحسين (ع) و ايام سوگواري محرم الحرام را گرامي داشت و تقارن آن را با ايام مبارك دهه فجر از نكات قابل توجه ذكر نمود .

 استاندار يزد همچنين به برگزاري كنگره سرداران شهيد و 4 هزار شهيد استان يزد در اوايل اسفندماه سال جاري اشاره نمود و مسؤولين را به همكاري مجدانه دعوت كرد .

 ابوالقاسم عاصي ضمن تأكيد بر فعاليت با معرفت در كنگره شهدا خاطرنشان كرد : اگر شهرهاي استان يزد در دوران دفاع مقدس با تشييع پيكر مطهر چند شهيد حال و هواي معنوي به خود مي گرفت اكنون اميد است با برگزاري مطلوب كنگره شهدا به بركت حضور ارواح پاك 4 هزار شهيد استان ، همه شهرهايمان يكبار ديگر حال و هواي زلال معرفت بگيرد و روحي جديد در كالبد استان دميده شود .
گفتني است . جلسه شوراي اداري استان با حضور معاون برنامه ريزي وزارت كشور ، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي و مسؤولان اداري استان در سالن شهيد منتظرقائم استانداري برگزار شد .

                                                        يزدفردا