زمان : 01 Khordad 1387 - 23:14
شناسه : 10895
بازدید : 8611
استاندار يزد در ديدار با معاون دانشجويي وزير علوم:برگزاري المپياد ورزشي دانشجويان، فرصت مناسبي در جهت معرفي استان به شمار مي رود(المپياد دانشجويان كشور8 ) استاندار يزد در ديدار با معاون دانشجويي وزير علوم:برگزاري المپياد ورزشي دانشجويان، فرصت مناسبي در جهت معرفي استان به شمار مي رود(المپياد دانشجويان كشور8 )

استاندار يزد در ديدار با معاون دانشجويي وزير علوم:برگزاري المپياد ورزشي دانشجويان، فرصت مناسبي در جهت معرفي استان به شمار مي رود

یزدفردا:استاندار يزد با معاون دانشجويي وزير علوم و تحقيقات و مديركل تربيت بدني و دبير شوراي عالي المپيك ورزشي دانشجويان وزارت علوم در محل مهمانسراي استانداري يزد ديدار كرد و پيرامون نحوه برگزاري نهمين دوره المپياد ورزشي دانشجويان پسر سراسر كشور در يزد به گفتگو پرداخت. 

محمدرضا فلاح زاده در اين ديدار با اشاره به برگزاري نهمين دوره المپياد ورزشي دانشجويان پسر سراسر كشور در يزد، اين حركت را فرصتي براي استان برشمرد و گفت: برگزاري چنين مراسم هايي، مي تواند در جهت شناساندن هر چه بيشتر توانمندي ها و قابليت هاي استان يزد موثر و تاثيرگذار باشد. وي به جاذبه هاي تاريخي و گردشگري يزد اشاره كرد و افزود: گردهمايي جمع كثيري از دانشجويان سراسر كشور در يزد مي تواند در راستاي توسعه و پيشرفت استان مورد بهره برداري قرار گيرد و با انجام فعاليت هاي مناسب، زمينه معرفي قابليت هاي تاريخي، گردشگري، فرهنگي و اقتصادي استان فراهم آيد.

فلاح زاده با اشاره به اعتماد و اعتقاد نظام جمهوري اسلامي به جوانان، انقلاب اسلامي را متعلق به جوانان دانست و افزود: جوانان امروز جامعه اسلامي، سرمايه هاي اصلي انقلاب محسوب مي شوند و مسئولين نيز بايد تا آنجا كه در توان دارند در راه رشد و شكوفايي استعداد جوانان ايران اسلامي در زمينه هاي مختلف كوشا باشند.

استاندار يزد با اشاره به برگزاري نهمين دوره المپياد ورزشي دانشجويان پسر سراسر كشور در يزد ادامه داد: همه دستگاه هاي اجرايي و مسئولين استان، تلاش خود را به كار خواهند گرفت تا به لطف خدا برگزاري اين المپياد ورزشي به نحو شايسته و مطلوبي انجام پذيرد. وي در پايان ابراز اميدوراي كرد استان يزد ميزبان خوبي براي دانشجويان شركت كننده در اين المپياد باشد.