زمان : 09 Mordad 1394 - 16:46
شناسه : 108542
بازدید : 12693
مرد افيوني در اشکذر زمينگير شد مرد افيوني در اشکذر زمينگير شد


  یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :شليک پليس "اشکذر" استان يزد، موادفروش سابقه دار و حرفه اي اين شهرستان را با بيش از دو کيلو ترياک زمينگير کرد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده اتنظامي شهرستان اشکذر خاطر نشان ساخت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان متوجه شدند يکي از  قاچاقچيان حرفه اي و توزيع کنندگان سابقه دار موادمخدر قصد انتقال موادافيوني از يزد به اشکذر را دارد.
سرهنگ "حسين ثقفي" ضمن اشاره به انجام برنامه ريزي و تمهيدات لازم خاطر نشان کرد: ماموران پليس در ورودي شهرستان، خودرو متهم را شناسايي و دستور ايست را صادر کردند که متهم بدون توجه به دستور ايست پليس از محل فرار کرد.
حسين ثقفي ضمن بيان عمليات ضربتي تعقيب و گريز پليس و متهم ادامه داد: ماموران با رعايت تمامي جوانب کار، با شليک يک تير هوايي، متهم را زمينگير و دستگير کردند.
وي افزود: در بازرسي از خودرو پرايد متهم، مقدار 2 کيلو و 100 گرم موادمخدر از نوع ترياک و همچنين آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد.
ثقفي اضافه کرد: متهم دستگير شده به هويت "م.ج" 45 ساله و سابقه دار که از توزيع کنندگان فعال و حرفه اي موادمخدر به حساب مي آيد با عمليات ضربتي پليس اشکذر دستگير و جهت انجام مراحل قانوني، روانه اداره پليس شد.