زمان : 26 Bahman 1384 - 09:16
شناسه : 1085
بازدید : 1149
سيد حسن پاك نژاد  از كار بر كنار شد سيد حسن پاك نژاد از كار بر كنار شد

سيد حسن پاك نژاد از كار بر كنار شد 

سید حسن پاکنژاد مدیر کل پیگیرییهای ویژه نهاد ریاست جمهوری و چهره معتمد و مورد وثوق آقایان رفسنجانی و خاتمی و برادر سید عباس پاکنژاد نماینده محترم مردم یزد و صدوق در مجلس از كار بر كنار شد. .

 طبق گزارش سايت سلام يزد : بدون اطلاع قبلی و بصورت ناگهانی کلیه امکانات و تجهیزات در اختیار ایشان را  سلب نموده و بدون توضیح قانع کننده ای از کار برکنار و بصورت محترمانه از نهادبیرون گذاشته می شوند!!
تاکنون  نیز پیگیریهای آقایان پاکنژاد و میرمحمدی نماینده قم که بصورت خاص موضوع را پیگیری می کنند ، نتیجه  روشنی نداشته است. گفتنی است ایشان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از حامیان آقای رفسنجانی بوده است و مطلعین این برخوردها را نوعی تسویه حساب سیاسی می دانند.

لازم به ذكر است ايشان مدتي نيز در پست رياست اداره كل فر هنگ و ارشاد اسلامي استان يزد مشغول به كار بودند

 این در حالی است که بعد از درج این خبر در سلام  یزد سایت یزد نیوز که این روزها دیر به دیر به صحنه می آید خبری را با خود اورد که به نقل از معاون سیاسی سپاه یزد  اینچنین نوشته هفت نفر از كاركنان سابق دفتر ويژه رئيس جمهور به جرم جاسوسي عليه نظام دستگير و بازداشت شده‌اندالبته هرچند این دو خبر به هم ارتباط پیدا نمی کند اما به نظر می رسد بیان آن برای این است که روشن کنند كاركنان سابق دفتر ويژه رئيس جمهور افراد خاصی نبودند البته ان بالا بالا ها چه خبر است ما که خبر نداریم! 

منبع سلام يزد

مهرورزی یاران احمدی نژاد با مدیر یزدی نهاد ریاست جمهوری

يزدفردا