زمان : 23 Bahman 1384 - 23:45
شناسه : 1080
بازدید : 2837
بازی شورای حکام و امنیت با ایران بازی شورای حکام و امنیت با ایران

ایران، در سالروز پیروزی انقلاب، حق داشتن آگاهی و آزادی را فریاد می زند

بازی شورای حکام و امنیت با ایران

آمریکا و متحدان اروپایی، زمانی که آگاه و مطمئن شدند که عراق سلاح های کشتار دسته جمعی ندارد، با تمام نیرو و بدون درنگ به عراق حمله کردند، و صدام حسین را که ممکن بود در آینده خطر آفرین شود، سرنگون و دستگیر و محاکمه کردند...

آمریکا و متحدان هم منفعتش، هنوز بطور کامل به توانایی هسته ای ایران پی نبرده اند، و برگزاری نشستها و تصویب قطعنامه های مختلف، تنها در راستای تخلیه اطلاعات و شناختن توان هسته ای ایران می باشد.

آمریکا و متحدانش زمانی پرونده هسته ای ایران را به شورای امنیت ارجاع می دهند، و با تمام توان به ایران حمله می کنند، که بدانند ایران قدرت مقابله به مثل را ندارد، عدم حملات روانی و نظامی آمریکا و متحدانش به کره شمالی اثباتگر این مسئله است.

قبول خواسته های آمریکا و شورای حکام، و با موضع ضعیف و واهمه در مقابل تهدیدات روبرو شدن، باعث شیطنت های آمریکا گشته است.

ایران کشوری مستقل و آزاد است، و با توجه به سرمایه علمی و معادن غنی اورانیومی که دارد، حق دارد تا هر گونه که خواست از انرژی هسته ای استفاده کند.

اراده ملت به سران ایران حق داده است، و آمریکا و شورای حکام و شورای امنیت، نمی توانند که این حق را از ملت ایران بگیرند.

اگر امروز ایران حق ملت خود را نادیده گرفته و تسلیم خواسته های آمریکا و متحدانش گردد، استقلال فکری و سیاسی خود را از دست داده، و دیگر هیچگاه براحتی قدرت عمل و ابتکار نخواهد داشت.

پذیرش خواست کشورهای استعمارگر، به قهقهرا رفتن و استعمار زدگی و یاد آور دوران ذلت آور قاجاریه می باشد، و این مسئله با مستعمره گشتن و تحت قیومیت قرار گرفتن تفاوتی نخواهد داشت.

ایران نه برای تهدید، که برای داشتن فرصت و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی خود، محتاج سلاح و توان هسته ای می باشد، و تسلیم خواست استعمارگران نوین گشتن، سرسپردگی نوینی را در پی خواهد داشت.

در جهانی که قدرت های هسته ای حرف اول را می زنند، ایران باید که با اتکا به خدا و نیروی ملت خود، حرف آخر را اول بزند.

داشتن انرژی و سلاح هسته ای حق ایران است، و ایران باید سعی کند تا با تمام قدرت به انرژی و سلاح هسته ای دست یابد، که اگر روزی مورد هجوم واقع شد، بتواند مقاومت و مقابله به مثل کند.

وقتی هند و پاکستان و اسرائیل سلاح هسته ای دارند، ایران نیز باید داشته باشد، و اگر سلاح هسته ای بد و نامیمون است، کشورهای دیگر نیز نباید داشته باشند.

تنها راه مقابله با قطعنامه و اعمال نظر شورای حکام و آمریکا اینست، که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، و آنگاه نگاه شورای حکام به ایران تغییر خواهد کرد.

مطالب ديگر سايت شوق دات كام 

 مداحان، چگونه اسلام و حسین را شناخته اند؟

 باعث بیکاری و فقر عده ای، چند کاره بودن و ثروت عده ای می باشد 

 بکارگیری اتباع بیگانه، چه مجازاتی دارد؟ 

      شوق دات كام                                 يزد فردا