زمان : 24 Tir 1394 - 18:57
شناسه : 107530
بازدید : 1531
استاندار يزد بمناسبت پيروزي مذاكرات هسته اي پيامي راصادر نمود استاندار يزد بمناسبت پيروزي مذاكرات هسته اي پيامي راصادر نمود استانداريزد با صدور پيامي پيروزي تيم مذاكره كننده هسته اي را حاصل صداقت ها، مجاهدات، استقامت و خردورزي تيم مذاكره كننده و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و سياست هاي مدبرانه رئيس جمهور محترم و معزز و دولتمردان غيور و شجاع و متدين دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد" سيد محمد ميرمحمدي" چهارشنبه 24تيرماه در پيامي  پيروزي عزتمندانه تيم مذاكره كننده هسته اي را به مردم شريف دارالعباده يزد تبريك گفت.
متن كامل پيام استاندار يزد به شرح ذيل است:

پيروزي عزتمندانه تيم مذاكره كننده هسته اي كه حاصل صداقت ها، مجاهدات، استقامت و خردورزي تيم مذاكره كننده و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و سياست هاي مدبرانه رئيس جمهور محترم و معزز و دولتمردان غيور و شجاع و متدين مي باشد بر ملت ايران بويژه مردم شريف و عزيز دارالعباده يزد مبارك باد. خداوند منان را بر اين كرامت آسماني شاكر و سپاسگزاريم.
ايرانيان با اين خبر مسرت بخش و غرورآميز به وجدآمده و مزد صبوري، تدبير و عقلانيت را در عرصه هاي مبارزه و صحنه هاي حماسه و شرف بخوبي لمس مي كنند و طعم شيرين فتح و نصرت را با تمام وجود احساس مي نمايند.
در خاك گلگون لاله ها و در فضايي كه با عطر شهيدان و رايحه سعادت بخش اسلام، دل انگيز و روح افزاست و در سرزميني كه ملتي قهرمان و دور انديش سالها در راستاي حفظ انقلاب اسلامي گل نغمه هاي پايداري را زمزمه مي كند طبيعي است كه فتح و ظفر الهي چون باران رحمت فرو بارد و شيريني شرف و عزت را به كام آنان بچشاند. اميد است اين دريچه هاي نصرت زمينه پيروزي نهايي و طلوع خورشيد عدالت بخش منجي عالم بشريت باشد.
گرچه روند مذاكرات هسته‌اي ايران سالها بطول انجاميد ولي با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد اين روند متحول و با رويكرد گفتگو و تعامل و احترام متقابل و جلب توجه طرفهاي مقابل به رويكرد تكريم بجاي تهديد و احترام به حقوق ملت ها و عدم انسداد راههاي پژوهشي و تحقيقاتي و ارج نهادن به دست آوردهاي علمي و فني كشورها با جهت گيريهاي صلح و دوستي در جهان منجر گرديد و با جديت تمام تا توافق  ادامه يافت و تلاشهاي تيم هسته اي ايران با پشتوانه رهبري معظم انقلاب و تدبير و ژرف انديشي رئيس جمهور محترم و جامع نگري دولت و تيم مذاكره كننده و پشتيباني ملت غيور، فهيم و شجاع ايران، پيروزي را براي كشور رقم زد و وعده دولت در موضوع هسته اي محقق گرديد.
خوشبختانه عليرغم روند دشوار و بعضاً نفس گير مذاكرات 22 ماهه اخير نتايج تاريخي ارزشمندي براي ايران در پي داشت از يك سو موجب رسميت يافتن برنامه هسته اي صلح آميز ايران و رفع تحريمهاي ظالمانه و گشايش فصل جديدي در مناسبات بين المللي گرديد  و از سوي ديگر توانمنديها و ظرفيت هاي ايران را در ميدان مبارزات ديپلماسي با شش قدرت جهاني به نمايش گذاشت و توجه افكار عمومي را به حقانيت ايرا ن معطوف و حساس كرد و زمينه جلوس ايران بر هفتمين كرسي قدرت جهاني فراهم نمود و خشنودي ملت ايران را سبب گرديد و اميد را در بين ملل اسلامي و مردم مظلوم و مستضعف جهان براي رهايي از ظلم و ستم زنده كرد. طبيعي است بعد از اين توافق اقدامات دولت آمريكا است كه مي بايست در ديوار بلند بي اعتمادي فيمابين شكاف ايجاد كند و از ستمگريها و چپاول گريها دست بردارد و حقوق ملت ها را محترم شمرد و انقلاب هاي مردمي را به رسميت شناسد و از توطئه عليه ملل‌اسلامي پرهيز نمايد.
ما ضمن تجديد پيمان با شهيدان و شاهدان و امام شهيدان و تحكيم عهد ياري و مودت با رهبر فرزانه انقلاب و دولت كريمه جمهوري اسلامي ايران حمايت و همراهي همه جانبه خود را از دولت تدبير و اميد اعلام داشته و اميدواريم اين پيروزي زمينه ساز پايان فشارها و آغاز حركتي نوين در رسيدن به قله هاي رفيع علم و فناوري و حركتهاي وسيع علمي و هسته‌اي باشد.