معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد عنوان كرد:
تاكيد وزارت كشور بر بي طرفي عوامل اجرايي انتخابات
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: تاكيد وزارت كشور دولت تدبير و اميد بر اين است كه استانداران ، فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرايي انتخابات در سراسر كشور از هر گونه اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهيز نمايند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، بعد از ظهر دوشنبه 22 تير ماه اولين جلسه ستاد انتخابات استان به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و افراد عضو اين ستاد در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.
" محمد علي طالبي " در اين نشست با اشاره به برگزاري دو انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در 7 اسفند ماه سال جاري اظهار داشت: بايد همه عوامل اجراي انتخابات زمينه هاي لازم براي حضور پر شور و مشاركت فعال مردم در اين دو انتخابات مهم را فراهم آورند.
"طالبي " افزود: رياست محترم جمهوري و وزير كشور در بي طرفي كامل دولت و عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات تاكيد كرده اند و شايسته است اعضاي ستاد انتخابات استان هم در اين خصوص تمهيدات لازم را در دستور كار خود قرار دهند .
رييس ستاد انتخابات استان از مسئولين كميته هاي مختلف اين ستاد خواست تا به مفهوم واقعي كميته توجه داشته باشند و از ظرفيت هاي همه دستگاه هاي مرتبط براي حضور باشكوه و با نشاط مردم استفاده نمايند.
در ادامه اين جلسه " مصطفي سالاري " مدير كل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري به تبيين و شرح وظايف مسئولين كميته هاي مختلف ستاد انتخابات استان پرداخت و مقرر گرديد هر كدام از مسئولين كميته ها برنامه و فعاليت هاي پيشنهادي خود را در جلسه آينده به دبير ستاد انتخابات استان ارائه دهند.