زمان : 19 Tir 1394 - 17:23
شناسه : 107274
بازدید : 9900
با نرم‌افزار ۳D Tuning با سلیقه خودتان تیونینگ کنید+تصاویر با نرم‌افزار ۳D Tuning با سلیقه خودتان تیونینگ کنید+تصاویر

با نرم‌افزار ۳D Tuning با سلیقه خودتان تیونینگ کنید

اگر جز کسانی هستید که به تیونینگ خودرو علاقه‌مندید و دوست دارید ماشینتان را با سلیقه خودتان تیونینگ کنید ما یک سوپرایز برایتان داریم.

اخبار خودرو -اگر جز کسانی هستید که به تیونینگ خودرو علاقه‌مندید و دوست دارید ماشینتان را با سلیقه خودتان تیونینگ کنید ما یک سوپرایز برایتان داریم. شما می‌توانید پیش از این‌که دست‌به‌کار شوید و شروع به خرید قطعات کنید با نرم‌افزار ۳D Tuning تیونینگ را به سلیقه خودتان در گوشی یا تبلت شبیه‌سازی کنید.


یکی از مزیت‌های این نرم‌افزار وجود محدوده گسترده‌ای از اتومبیل‌های جدید یا قدیمی از برند‌های مختلف ( ۶۰۰ مدل و درحال افزایش) هست که حتی شامل پژو ۲۰۶ و رنو لوگان و مگان، سوزوکی گرند ویتارا و نیسان رونیز هم می‌شود و شما می‌توانید به کمک آن قطعاتی مثل سپر‌های جلو و عقب، چراغ‌ها، رکاب‌ها، اسپویلر، کاپوت، رینگ و خلاصه یک تیونینگ کامل انجام دهید و در آخر هم حاصل کار را ذخیره کنید. همچنین می‌توان از ابعاد مختلف شاهکاری که خلق کردید عکس بگیرید.

شخصا این نرم‌افزار را نصب و استفاده کردم، امکانات و قابلیت‌های خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و با کمک آن می‌توان به نتایج جالب و هیجان انگیزی دست یافت. واضح است که برخی از امکانات پیشرفته و خاص نرم افزار نیاز به خرید دارد، اما شما می‌توانید به صورت رایگان آن را نصب کنید و از بیشتر امکانات آن از جمله امکانات گفته شده در بالا رایگان استفاده کنید.

توجه داشته باشید برای ذخیره نتیجه کارتان حتما باید در این نرم افزار اکانت بسازید و این کار رایگان می‌باشد. شما می توانید این نرم‌افزار را برای اندروید از اینجا یا iOS از اینجا دریافت کنید.

منبع:پدال

ارتقای خودروی قدرتمند AMG GT

تیونینگ MC Chip – DKR جدیدترین بسته تیونینگ خود برای ارتقای مرسدس AMG GT را رونمایی کردند.


آن دسته از مشتریان خوش شانس و البته ثروتمند AMG GT شانس آن را خواند داشت تا با سفارش بسته ارتقایی شرکت MC Chip – DKR خودروهایشان را به روز رسانی کنند. در بسته تیونینگ شماره یک این شرکت قدرت خودرو از طریق بهینه سازی سامانه ECU آن افرایش یافته است.

شرکت فوق در بیانیه ای اعلام کرد: واقعیت آن است که دو محصول AMG GT و AMG GTSاز برند مرسدس به هیچ وجه جز خودروهای ضعیف محسوب نمی شود اما تصمیم گرفته ایم که هر دوی آن ها را (حتی پس از ارتقا توسط AMG) به روز رسانی کنیم.

به روز رسانی سامانه ECU سبب شده تا موتور ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی این خودرو قابلیت تولید ۵۹۰HP توان و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور را پیدا کند. AMG GT تیون شده قادر است ظرف مدت ۳.۶ ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و به بیشینه سرعت۳۲۰km/h دست پیدا کند.

هزینه این به روز رسانی ۱۸۹۹ یورو اعلام شده است.

ارتقا تمام عیار خودروی آلفا رومئوی ۴C

کارشناسان تیونینگ Pogea Racing از آخرین دستاوردشان، نسخه به روز رسانی شده آلفا رومئو ۴C پرده برداری کردند.

۴C رویایی در علاقمندی به محصولات برند آلفا رومئو است و بنابراین ارتقای آن می تواند باعث جلب توجه بیشتر مشتریان شود. شرکت Pogea Racing بدون هر گونه تغییر نامناسبی در ساختار اصلی خودرو اقدام به به روز رسانی ۴C کرده و همان طور که در تصویر می بینید تا حد زیادی نیز موفق بوده است.

این خودرو دارای امکانات جدیدی از جمله سپرهای متفاوت جلو و عقب، اسپویلر باز طراحی شده، دیفیوزر عقب، چهار مدل قابل سفارش سر اگزوزهای ۱۰۱ میلی متری و سامانه تعلیق جدید است.

موتور ۴C نیز در دو مرجله متفاوت به روز رسانی می شود که طی مرحله اول توان و گشتاور موتور  ۱.۷۵ لیتری آن از ۲۳۷ و ۳۵۰ به ۲۸۹HP و ۴۱۷Nm افزایش می یابد.

البته مشتریان می توانند با سفارش بسته ارتقایی شماره ۲ این مقدار را به ۳۰۸HP و۴۳۵Nm برسانند. متاسفانه هنوز جزئیات عملکردی دقیق تر اعلام نشده است.