زمان : 16 Tir 1394 - 22:18
شناسه : 107141
بازدید : 12751
ده میلیون تومان جریمه  در قبال صید آهوی 30 میلیون ریالی در تفت ده میلیون تومان جریمه در قبال صید آهوی 30 میلیون ریالی در تفت

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :فرمانده انتظامی "تفت" استان یزد از دستگیری شکارچی یک رأس بچه آهو و جریمه 10 میلیون تومانی وی خبر داد.
به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد: سرهنگ "عبدالحسین پوررفیعی" درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش نیر "تفت" با اطلاع از شکار یک رأس بچه آهو توسط فردی به نام "ح.ز" 34 ساله، شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ "پوررفیعی" گفت: عوامل پلیس با کار اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدند شکارچی، پس از صید آهو، آن را در منزلش در یکی از روستاهای تفت نگهداری می کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران بخش نیر تفت پس از هماهنگی با مقام قضائی، منزل را شناسایی و در بازرسی از محل، شکارچی را دستگیر و آهو را رویت و با اقدامات قانونی آن را به سازمان محیط زیست تحویل دادند.
فرمانده انتظامی تفت با اشاره به ارزش 30 میلیون ریالی بچه آهو، خاطرنشان کرد: متهم، قبل از دستگیری، مادر این بچه آهو را نیز شکار و ذبح کرده بود و تصمیم داشت بچه آ
هو را نیز ذبح که توسط مأموران دستگیر و به جریمه 10 میلیون تومانی از سوی مرجع قضائی محکوم شد.