زمان : 13 Tir 1394 - 14:25
شناسه : 107007
بازدید : 2258
مراسم ویژه شبهای قدر درمسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزارمی شود مراسم ویژه شبهای قدر درمسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزارمی شود معاون فرهنگي،اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامی یزد:مراسم معنوی لیالی قدر با حضور گسترده دانشگاهیان و عموم مردم یزد همانند سال‌های پیشین در محل مسجد شهید آیت ا... صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود .

حجه الاسلام کمال خواجه پور در گفتگو با آنا گفت : مسجد دانشگاه آزاد اسلامی یزد ؛ میزبان دانشگاهیان در مراسم نورانی احیاء پر فیض لیالی قدر است و مراسم احیاء شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان به همت معاونت فرهنگي و همکاری هیات حضرت رقیه (س) با حضور اساتید، دانشجویان ،کارکنان و خانواده دانشگاهیان در مسجد دانشگاه و در جوار شهدای گمنام این واحد از ساعت 23شب آغاز و تا سحر نیز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: در این ایام پر فضیلت برنامه های متنوعی همچون دعای افتتاح ، قرائت دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی ، تلاوت قرآن ، مداحی مداحان اهل بیت ؛ مرثیه سرایی ، سخنرانی ، مراسم قرآن بر سر گرفتن و احیا ء همراه با مراسم سحری خواهد بود.

حجه الاسلام خواجه پور در ادامه بر لزوم بزرگداشت و گراميداشت شب‌هاي قدر تاکید کرد و توجه و اهميت‌دادن به قرآن كريم در شب‌هاي قدر را بسيار مهم خواند و اظهار داشت : دانشگاه ها باید در شبهای قدر، مراسم معنوی احیا را برگزار و بستر فضای معنوی دعا و شب زنده داری را در خود ایجاد کنند .

 معاون فرهنگي،اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد : ماه مبارک رمضان در میان ماههای دیگر سال از عظمت و ویژگی خاصی برخوردار است؛ ماهی که در آن شب قدر و نزول قرآن قرار گرفته است وسعادتمند و خوشبخت کسی است که بتواند با سلامتی و معرفت این ماه و به ویژه شبهای قدر را درک کرده، از فیوضات آن بهره مند شود .