زمان : 02 Tir 1394 - 21:01
شناسه : 106352
بازدید : 2051
دیدار ریاست سازمان جهادکشاورزی با نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی دیدار ریاست سازمان جهادکشاورزی با نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی رییس این سازمان به اتفاق قائم مقام سازمان، رییس حوزه ریاست و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد با نماینده مردم شهرستان یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی رییس این سازمان به اتفاق قائم مقام سازمان، رییس حوزه ریاست و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد با نماینده مردم شهرستان یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

 سجادی پور در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد چند ساله سازمان ارائه نمود و گفت در حال حاضر حدود 13.5 درصد از ساکنین یزد یعنی 14 هزار نفر به شغل کشاورزی مشغول هستند که با تلاش و همت کشاورزان و دامداران استان ،هم اکنون رتبه اول در تولید روناس،گوشت بلدرچین و کبک و ایجاد مجتمع های دامی و رتبه دوم در تولیدات گلخانه ای را در کشور دارا هستیم

حاتمی زاده مدیر جهاد کشاورزی یزد هم با ارائه گزارش عملکرد سال 93 این شهرستان به مسائل و مشکلات شهرستان یزد پرداخت

در ادامه جوکار به سالروز تأسیس جهاد به فرمان امام اشاره کرد و گفت جهاد یک نهاد انقلابی است نهادی که حضرت امام پایه گذاری نمودند و نعمتی برای انقلاب بود

وی افزود امروز پرسنل فعلی جهاد با همان روحیه جهادی و ایثار گری فعالیت دارند و روحیه جهادی نباید فراموش شود. جهاد ما نشات گرفته از خون شهداست و بایستی از آن مراقبت کنیم .

عضو شورای امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت طوری صحبت می شود که درصد بسیار بالا از آب در کشاورزی مصرف می شود و چقدر اشتغال ایجاد شده است در صورتی که باید به کشاورزی به عنوان یک امنیت غذایی نگاه کرد تا وابستگی به دیگر کشورها نداشته باشیم . دشمن می تواند از طریق جلوگیری از ورود مواد غذایی مشکلاتی را برای کشور ایجاد نماید.

وی با تأکید بر اصلاح الگوی کشت خاطر نشان کرد باید از یافته های تحقیقاتی در بخش کشاورزی به صورت ویژه استفاده کرد