زمان : 30 Khordad 1394 - 08:08
شناسه : 106211
بازدید : 2917
گردهمايي مسئولين حراست هاي تابعه استانداري يزد برگزار شد گردهمايي مسئولين حراست هاي تابعه استانداري يزد برگزار شد به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، این نشست با حضور “شوشتری” مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور، “طالبی “معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و “فتاحی” مدیر کل حراست استانداری یزد در محل استانداری برگزار گردید.

در این گردهمایی “شوشتری” ضمن تشکر از عملکرد اداره کل حراست استانداری به خصوص در بحث برگزاری دوره¬های آموزشی که در سطح کشور عملکرد موفقی داشته وظایف حراست را مهم قلمداد نمود و بر نقش آن در حفظ و صیانت از کارکنان و سلامت اداری تأکید کرد.

وی همچنین به بیان انتظارات خود از مجموعه حراست پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود را به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در سال جاری برگزار می گردد اشاره نمود.

.سپس”طالبی “معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد طی سخنانی به ارتقاء فعالیتهای حراست در دوره جدید که اعتماد مدیریت ارشد استان را بدنبال داشته اشاره و قدرشناسی این اعتماد را مستلزم دقت، تلاش و انگیزه بیشتر دانست.

”طالبی” نقش حراستها در همدلی و کمک به انسجام کارکنان را مؤثر و وظایف حراست در برگزاری انتخابات سال جاری را مهم دانست.

آنگاه” فتاحی ” مدیر کل حراست استانداری نیز ضمن تشریح عملکرد اداره کل حراست در سال ۹۳، بر موضوعات مختلفی اعم از عمل به شرع و قانون و اخلاق در تمام فعالیتهای حراستی، ارتقاء سطح رضایتمندی مردم با خدمات رسانی مطلوب و مناسب، رعایت اصل پیشگیری در حراستها و برگزاری دوره های آموزشی به منظور اجرای این اصل، ایجاد محیطی امن و آرام برای همکاران و مراجعین با تکیه بر اخلاق و حفظ حیثیت و آبروی همکاران تأکید کرد.