به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برگزار شد؛
دومین نشست شورای هماهنگی مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی
دومین نشست شورای هماهنگی مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان یزد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در محل اردوگاه حضرت امام جعفر صادق(ع) منشاد برگزار شد.
به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد،" عباسعلی رضایی" روز سه شنبه 26 خردادماه در این نشست بر اهمیت تکریم ایثارگران تاکید و تصریح کرد: هر کاری که در این راستا انجام دهیم باز هم نمی توانیم حقی که خانواده معزز شهدا بر گردن ما دارند را ادا کنیم.
وی گفت: پاسداشت ارزش ها و انتقال فرهنگ شهامت و پایداری، توقعی است که مادران بزرگوار و صبور شهدا از همه ما دارند و همگی باید در این راه با جدیت، تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، تأکیدات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص پاسداشت مجاهدتهای ایثارگران و همچنین توجه ویژه دولت تدبیرو امید به جایگاه آنان را یادآور شد و بر دیدار منظم و دوره ای مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی با خانواده های ایثارگران دستگاه های خود تاکید گرد.
رضایی خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی به مفاد قانون جامع خدمات ایثارگران شد و البته این نکته را هم گوشزد کرد که : این شورا برای پیشبرد برنامه ها وتحقق اهداف خود، نیازمند ایجاد کمیته های تخصصی است.
معاون استاندار در ادامه سالروز حماسه حضور ملت در انتخابات 24 خرداد را گرامی داشت و با تاکید بر اهمیت وحدت و انسجام برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر کشور، برای تیم مذاکره کننده هسته ای آرزوی توفیق کرد.
در ابتدای این نشست مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید به بیان نکاتی در خصوص قانون جامع خدمات به ایثارگران و همچنین پاسخگویی به پرسشهای اعضای این شورا پرداختند.