زمان : 19 Bahman 1384 - 12:33
شناسه : 1060
بازدید : 942
معاون وزير كشور‪ ۱۰‬هزار نيروي جديد، جذب وزارت كشور مي‌شوند معاون وزير كشور‪ ۱۰‬هزار نيروي جديد، جذب وزارت كشور مي‌شوند

معاون وزير كشور‪ ۱۰‬هزار نيروي جديد، جذب وزارت كشور مي‌شوند


معاون برنامه ريزي و پشتيباني وزير كشور گفت:تا پايان برنامه چهارم‪۱۰هزار نيروي متخصص و متعهد جذب وزارت كشور خواهند شد.

غلامحسين بلنديان عصر سه‌شنبه در آيين معارفه معاون برنامه‌ريزي، اداري و مالي استانداري يزد افزود:اين امرباهدف حرفه‌اي كردن اين وزارتخانه، انجام مي‌شود.

وي گفت:وزارت كشوربه عنوان يك دستگاه فرابخشي بايكصد سال قدمت در صورتي كه برنامه‌اي عمل كند، كشور برنامه‌اي خواهد شد.

او ايجاد "اتاق بحران" در وزارت كشور و‪ ۳۰‬استانداري براي مقابله با حوادث طبيعي را از ديگر سرفصل‌هاي انتخابي وزارت كشور ذكر كرد و گفت:
برنامه‌هاي مطالعاتي آن در دست اقدام بوده و بزودي عملي خواهد شد.

بلنديان از حفظ نظم و امنيت عمومي، بعنوان ديگر برنامه مورد توجه وزارت كشور با محوريت افزايش ضريب امنيت، تامين امنيت مرزهاي شرقي، افزايش قدرت خدمات رساني ناجا و حفظ و حراست از اماكن قابل حفاظت،نام برد كه در دستور كار قرار دارد.

وي گفت: هماهنگي در امور عمراني از ديگر برنامه‌هاي در دست اقدام وزارت كشور است كه در راستاي آن يك هزارميليارد تومان اعتبار براي توسعه عمراني شهرها و روستاها اختصاص و سال آينده، اجرايي خواهد شد.

بلنديان گفت:تغيير برپايي انتخابات از شكل سنتي به مدرن از برنامه‌هاي سال آينده وزارت كشور است و دراين زمينه در بعد اجرا، صيانت از آراي مردم و شمارش آرا، تغييراتي ايجاد و براي نخستين بار در انتخابات سال آينده، اجرا خواهد شد.

در اين آيين، محمدمهدي فقيه خراساني به عنوان معاون جديد برنامه‌ريزي، اداري و مالي استانداري يزد، معرفي و از تلاش‌هاي معاون سابق، قدرداني شد.

                                                                                                                                    يزدفردا