زمان : 21 Khordad 1394 - 11:18
شناسه : 105915
بازدید : 4304
نصیري زاده به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد منصوب شد نصیري زاده به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد منصوب شد حمیدرضا نصیري زاده به موجب حکمی از طرف معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد منصوب شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در حکم "محمدباقر نوبخت" خطاب به "حمید نصیري زاده" آمده است : باتوجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد منصوب می شوید.
امیداست با اتکال خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.
هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور، تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش کشور ، تهیه و تدوین برنامه های توسعه ای استان ، تهیه و تنظیم، توزیع، ابلاغ، مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبارات استان در چارچوب ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعملهای بودجه سنواتی، نظارت بر اجرای طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی، بررسی و تعیین صلاحیت و رتبه بندی و ارزشیابی پیمانکاران، مشاوران و کارشناسان ، راهبری امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سطح دستگاههای اجرایی، نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی، راهبری و اجرای فعالیتهای آماری در چارچوب نظام آماری کشور، ایجاد تمهیدات لازم برای نقشه و اطلاعات مکانی استان ، ظرفیت سازی جهت استفاده از سازوکارهای مشارکت عمومی – غیردولتی در اجرای پروژه های استان ، انجام وظیفه مصرح در ماده " 44 " قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب مجلس شورای اسلامی و دبیری شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای فنی استان از مهمترین وظایف و مأموریتهای ابلاغی نصیري زاده در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد می باشد.

گفتني است نصيري زاده در حال حاضر عضو هيئت علمي دانشگاه يزد مي باشد.