زمان : 19 Tir 1403 - 10:40
شناسه : 104939
بازدید : 2671
در آستانه هفته میراث فرهنگی معاون سرمایه گذاری میراث استان از بخش زارچ بازدید کرد+تصاویر در آستانه هفته میراث فرهنگی معاون سرمایه گذاری میراث استان از بخش زارچ بازدید کرد+تصاویر

به مناسبت هفته میراث فرهنگی، معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی یزد از بخش زارچ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در این بازدید که معاون فرمانداری یزد، نصیری معاون سرمایه گذاری این اداره کل را همراهی می کرد، از مجتمع پذیرایی و اقامتی الماس زارچ، خانه رحیمی، بافت تاریخی اله آباد، کمپ کویرنوردی و دخمه زرتشتیان بازدید به عمل آمد.

محمدرضا نصیری معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی یزد در این بازدید اظهار داشت: مجتمع الماس با پیشرفت فیزیکی هشتاد و پنج درصد در سال جاری به بهره برداری رسید و برای استفاده از تسهیلات کم بهره در راستای تجهیز و راه اندازی مجموعه از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره خواهد برد.

وی خاطرنشان ساخت: در سال نود و چهار اعتبارات ملی و استانی جهت اجرای زیرساخت کمپ کویری و دخمه زرتشتیان زارچ نیز منظور خواهد شد.

گفتنی است: افسانه شهبانی پور معاون فرمانداری نیز بر حل مسایل و مشکلات پروژه های میراث فرهنگی بخش زارچ تأکید و اظهار امیدواری کرد فرمانداری یزد در این مسیر تمام تلاش و همراهی خود را انجام می دهد.

 

سایت خبری یزد فردا