زمان : 29 Ordibehesht 1394 - 00:45
شناسه : 104913
بازدید : 2911
ديدار مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با خانواده دو شهيد عرصه ارتباطات به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی: ديدار مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با خانواده دو شهيد عرصه ارتباطات

مدیرکل روابط عمومی استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهيد يزد ضمن ديدار با خانواده دو شهيد عرصه ارتباطات، از مقام شامخ شهدا تجليل كرد.

 

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد"داود پاك طينت" يكشنبه 27 ارديبهشت در اولين روز از هفته ارتباطات و روابط عمومي با حضور در منزل دو شهيد عرصه ارتباطات، شهيد محمود ساعتيان  و شهيد علي اكبر اميري قريه علي ضمن ديدار با والدين ايشان از مقام شهدا تجليل كرد.

مديركل روابط عمومي استانداري با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از صبر و استقامت خانواده آنان قدردانی کرد و افزود: خانواده شهدا مايه بركت براي اين كشور هستند و ما بايد در همه حال قدردان ايثارگري هاي آنان باشيم.


بالاترین خدمت تقدیم جان در راه حفظ امنیت و آسایش مردم است


مدیر کل بنیاد شهيد یزد نیز بالاترین خدمت را تقدیم جان در راه حفظ امنیت و آسایش مردم دانست که خداوند شهادت و کسب مقام شفاعت را پاداش آن قرار داده است و تاکید کرد: بدون خودسازی و مراقبه، رسیدن به چنین مقام والایی امکان پذیر نیست.
ابراهیمی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومي نقش فعالین این عرصه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را انکارناپذیر خواند و اضافه کرد: انتقال درست وقایع هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان حائز اهمیت است و اگر تلاش فعالین حوزه ارتباطات و روابط عمومی نبود، شاید تاریخچه عظیمی از حماسه شهدا و ایثارگران را از دست داده بودیم.
گفتني است در اين ديدار، دبير ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي و مسئول كميته تبليغات ستاد نيز حضور داشتند.







سایت خبری یزد فردا