زمان : 24 Ordibehesht 1394 - 12:12
شناسه : 104723
بازدید : 6304
اولین جلسه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان با حضور استاندار یزد اولین جلسه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان با حضور استاندار یزد

استاندار یزد گفت: شایسته است در همه کارهایمان قانون را ملاک قرار دهیم و رضایت خدا و مردم را در فعالیتهایمان در نظر بگیریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد عصر چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه اولین جلسه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان با حضور استاندار یزد ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری و اعضاء ستاد در سالن مرحوم حمیدیای استانداری برگزار شد.
در این جلسه استاندار یزد بر افزایش درآمدها و کاهش هزینه های دولت تأکید کرد.
"سیدمحمد میرمحمدی " اظهار داشت : گزارشهای مطرح شده در این جلسه نشان می دهد که افزایش درآمدهای استان در سال گذشته ناشی از افزایش عملکرد است و خوشبختانه تا جایی که مقدور بوده افزایش قیمتی صورت نگرفته است .
در ابتدای این جلسه نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گزارشی از عملکرد ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان ارائه و عنوان کرد : عمده درآمدهای استان ناشی از درآمدهای مالیاتی بوده است.