زمان : 21 Ordibehesht 1394 - 03:37
شناسه : 104500
بازدید : 11199
تجلیل از هنرمند تفتی در جشن اردیبهشت تئاتر استان یزد تجلیل از هنرمند تفتی در جشن اردیبهشت تئاتر استان یزد

در مراسم جشن اردیبهشت تئاتر ایران با حضور اهالی تئاتر یزد از محمد رسول شجاعی هنرمند تفتی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ما جشن‌ اردیبهشت تئا‌تر ایران، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئا‌تر و با هدف تکریم فعالان سال گذشته هنرهای نمایشی یزد در هتل سنتی مشیرالممالک با حضور مسئولین استان و هنرمندان تئاتر استان برگزار و از محمد رسول شجاعی تفتی به عنوان یکی از هنرمندان فعال استان در سال 93 تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم ضمن قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط مدیر کل از آقای محمد رسول شجاعی تفتی به عنوان هنرمند فعال در عرصه هنرهای نمایشی استان بهمراه چهار هنرمند دیگر استانی مرتضی نسیم سبحان،حمیدرضا شهامتی، مریم نیک آیین و فاطمه توانگر تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پیام علی جنتی  وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی را قرائت نمود.

محمد رسول شجاعی تفتی؛ متولد 1340 و دارای لیسانس هنرهای نمایشی و یکی از جانبازان پر افتخار دوران دفاع مقدس و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

لازم به ذکر است که شجاعی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تفت در سال گذشته نمایش تنهای تنها را نویسندگی و کارکردانی و بازی کرده است که این نمایش در سالن فرهنگ اردکان به روی صحنه برده است که با استقبال زیادی مواجه گشته است.

از آثار چاپ شده این کارگردان می توان چاپ کتاب مجموعه فیلم‌نامه‌های دفاع مقدس نام برد و در عرصه فیلمسازی نیز ساخت فیلم مستند " علاقه بند کویر " در جشنواره فیلم "روحانی در قاب سینما"، فیلم کوتاه انیمیشنی به نام "فرستاده " که در نخستین جشنواره فیلم کوتاه، غیر حرفه ای و فیلمنامه ایثار و فیلم کوتاه نیاز که سال گذشته در جشنواره فیلم کوتاه رضوی حضور داشت .